Czarna Góra Resort to całoroczne centrum górskich aktywności outdoorowych z ośrodkiem narciarskim i Bike Parkiem na czele, nowoczesne hotele i apartamentowce z zapleczem konferencyjnym, skibary i restauracje oraz centra SPA & wellness.
Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i
pracę w przyjaznej atmosferze.
Głównym zadaniem kierownika jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi, weryfikowanie prac personelu pod kątem wewnętrznych norm jakości i założonego harmonogramu. Jeżeli interesuje Cię praca nad dynamicznie rozwijającą się i ciekawą marką, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Kierownik Recepccji
Miejsce pracy: Sienna, Stronie Śląskie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, kontrakt b2b
Zakres obowiązków:
nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Działu Recepcji i podejmowanie działań zapewniających jego płynne i profesjonalne funkcjonowanie
organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników
aktywna sprzedaż usług noclegowych i towarzyszących
zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole
zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu
rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników
aktualizowanie procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu
udział w naradach i zebraniach
rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów
realizacja wyznaczonych celów biznesowych, tworzenie budżetu działu i kontrola kosztów
rekrutacja nowych pracowników
nadzorowanie planu obłożenia pokoi oraz analizowanie wyników rezerwacji
tworzenie i optymalizacja grafików pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy
Nasze oczekiwania:
minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników oraz budowania pozytywnej atmosfery;
poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki
zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
nastawienie na realizację zadań, proaktywność i samodzielność
dyspozycyjność – praca zmianowa na pełen etat również w weekendy i święta
wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi
umiejętność delegowania i kontroli powierzonych zadań
organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników,
Oferujemy:
stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
przyjazną atmosferę pracy
pracę w doświadczonym i ambitnym zespole
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
możliwość zakwaterowania
posiłki pracownicze
spotkania integracyjne
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres anna.mikusek@cgresort.pl wraz z dodaniem poniższych klauzuli lub kontakt telefoniczny +48 531 362 433:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
“Wyrażam zgodę na kontakt z moją osobą w trakcie procesu rekrutacyjnego za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej.”