Język:
Znajdź nas na:
switcher

Kierownik Recepcji

Kierownik Recepcji

 

Czarna Góra Resort to całoroczne centrum górskich aktywności outdoorowych z ośrodkiem narciarskim i Bike Parkiem na czele, nowoczesne hotele i apartamentowce z zapleczem konferencyjnym, skibary i restauracje oraz centra SPA & wellness.
Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i
pracę w przyjaznej atmosferze.
Głównym zadaniem kierownika jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi, weryfikowanie prac personelu pod kątem wewnętrznych norm jakości i założonego harmonogramu. Jeżeli interesuje Cię praca nad dynamicznie rozwijającą się i ciekawą marką, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Kierownik Recepccji

Miejsce pracy: Sienna, Stronie Śląskie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, kontrakt b2b

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Działu Recepcji i podejmowanie działań zapewniających jego płynne i profesjonalne funkcjonowanie
  • organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • raportów sprzedaży i analiza wyników,
  • budowanie pozytywnego wizerunku ,poprzez zarządzanie recepcją
  • zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług
  • wspieranie pracowników w sytuacjach konfliktowych
  • aktywna sprzedaż usług noclegowych i towarzyszących
  • zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole
  • zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu
  • rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników
  • aktualizowanie procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu
  • udział w naradach i zebraniach
  • rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów
  • realizacja wyznaczonych celów biznesowych, tworzenie budżetu działu i kontrola kosztów
  • rekrutacja nowych pracowników
  • nadzorowanie planu obłożenia pokoi oraz analizowanie wyników rezerwacji
  • tworzenie i optymalizacja grafików pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy

 

Nasze oczekiwania:

  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
  • umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników oraz budowania pozytywnej atmosfery;
  • poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
  • dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
  • nastawienie na realizację zadań, proaktywność i samodzielność
  • dyspozycyjność – praca zmianowa na pełen etat również w weekendy i święta
  • wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi
  • umiejętność delegowania i kontroli powierzonych zadań
  • organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników,

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pracę w doświadczonym i ambitnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • możliwość zakwaterowania
  • posiłki pracownicze
  • spotkania integracyjne

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres anna.mikusek@cgresort.pl wraz z dodaniem poniższych klauzuli lub kontakt telefoniczny +48 531 362 433:

  • “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
  • “Wyrażam zgodę na kontakt z moją osobą w trakcie procesu rekrutacyjnego za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej.”