Język:
Znajdź nas na:
switcher

Specjalista ds. marketingu

Czarna Góra Resort to całoroczne centrum górskich aktywności outdoorowych z ośrodkiem narciarskim i bike parkiem na czele, nowoczesne aparthotele i apartamentowce z zapleczem konferencyjnym, skibary i restauracje oraz centra SPA & wellness. Jeżeli interesuje Cię praca nad dynamicznie rozwijającą się i ciekawą marką, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: WROCŁAW

 

Po okresie wdrożenia, do Twoich obowiązków będą należały zadania z zakresu:

  • zarządzania stronami internetowymi marek Czarna Góra Resort – opieka merytoryczna, aktualizacja treści i optymalizacja konwersji
  • budowania stron internetowych
  • pisania i redagowania tekstów
  • współpracy z zespołem odpowiedzialnym za content w social mediach marki i aktywne prowadzenie komunikacji w wybranych kanałach (Facebook, Instagram, Linked In)
  • tworzenia contentu na platformy internetowe firmy w oparciu o funkcjonującą strategię komunikacji  
  • współpracy przy realizacji akcji promocyjnych i organizacji eventów
  • pozyskiwania i współpracy z influencerami; negocjowania warunków współpracy
  • mierzenia efektywności prowadzonych działań
  • przygotowywania materiałów promocyjnych
  • bieżącej współpracy z drukarniami, dostawcami, partnerami biznesowymi w celu realizacji strategii marketingowej
  • analizy oferty Czarna Góra Resort na tle konkurencji
  • śledzenia trendów w rozwoju produktu i komunikacji online/ social media
  • dbania o treści dotyczące resortu pojawiające się w online i offlinie u partnerów zewnętrznych (praca z narzędziami typu Brand24 i innymi portalami tematycznymi)
  • kreowania wizerunku firmy

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży turystycznej)
  • bardzo dobra znajomość serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube) i aplikacji współpracujących oraz umiejętności prowadzenia komunikacji w social media (doświadczenie blogowe mile widziane)
  • dobra znajomość systemów zarządzania treścią (WordPress, mile widziany Profitroom)
  • podstawowa znajomość zagadnień UX
  • umiejętność tworzenia i weryfikowania tekstów (lekkie pióro)
  • kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz negocjacyjne
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
  • znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word)
  • znajomość programów z pakietu Adobe i umiejętność tworzenia podstawowych grafik
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do podróży służbowych na Czarną Górę
  • wyższe wykształcenie

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji oraz portfolio na adres bwi@20.107.100.175 wraz z dodaniem poniższych klauzuli:

  • “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zapoznałem się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora zamieszczonymi w ogłoszeniu o pracę.”
  • “Wyrażam zgodę na kontakt z moją osobą w trakcie procesu rekrutacyjnego za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej.”